Lördag

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.. Lutar väl mest mot att bara ta det lugnt. Ska väl ta en långpromeninx me vovven en vända senare, men annars blir det inge mer.

Igår hade jag och Moa filmkväll.. Först kollade vi på White noise och sen blev det The uninvited. Jag hade sett den första filmen förr men inte Moa, men den andra filmen hade ingen av oss sett tidigare. Vi hoppade till ett antal gånger faktiskt och mitt upp i det ringde en viss person och när han fick höra att vi kollade på rysare så gjorde han allt för att skrämma mej i luren.. Han e en riktig retsticka den där mannen :-P Vi hade inte pratat på några dagar innan för det har varit lite tjafs, men nu känns det bra igen :) Hur som helst så tyckte jag att den senare filmen var väldigt bra och den kan jag tänka mej att se nån gång till..

           

Nu har jag lyckats me konstverket att förstöra mitt vardagsrumsbord alldeles själv,... Den där hyllan som e under bordskivan där man kan gömma en massa saker under e borta nu.. Den brakade i golvet när vi kollade på film så då fick vi ett extra hopp i soffan..haha.. Jaja får väl köpa ett mer stabilt bord som håller för lite fester och sånt..

Nä nu ska jag lägga mej i soffan en stund och vila innan det blir promenix me Felix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0