Läkarbesök

blir det imorgon.. Kan ju börja berätta att jag ringde till vårdcentralen imorse som ringde upp mej och jag berättade att jag varit yr i skallen dag ut och dag in sen i fredags.. säger att det inte finns någon tid förrän den 19:e maj.. Har ni hört?? Jag blev så förbannad och sa åt henne att fy fan vilken jävla vård det e idag alltså.. Sen la jag på luren innan jag skulle till att börja vräka ur mej en massa dumma saker..Grodorna har ju en viss förmåga att hoppa ur min mun när jag blir förbannad..
Jaja jag satt och retade mej på jäveln hela tiden medans jag och Lina skrev ut den sista intervjun och under tiden kom jag på att jag ska fan åka dit till vårdcentralen och kräva att dom tar ett blodtryck på mej.. Sagt och gjort det gjorde jag.. Jag travade in där och berättade om  som jag pratade me på morgonen och hon ordnade så jag fick träffa en sjuksköterska som egentligen har hand om ett annat distrikt.. Hon tog blodtryck på mej som var väldigt bra.. 130 genom 68 tror jag.. Har alltid haft bra blodtryck så jag tyckte att det vore konstigt om det skulle börja balla ur helt plötsligt..
Hon såg iallafall till att jag ska få komma till läkaren imorgon och så ska det tas en massa prover som t ex blodvärde. Sköterskan visste inte riktigt va det kan vara, men hon sa att om man e på väg att bli sjuk så kan viruset sätta sig i skallen, som gör att man blir yr och hon sa även att det kan va stressen som gör det hela. Man e ju inte lite stressad just nu me tanke på att uppsatsen ska snart va inne och det ska opponeras på den och sen allt annat oxå.. Sen e det en till sak me men det vet bara några få utvalda om och så ska det förbli..

Man skulle väl kanske ha flugit in i tevens värld och gjort ett besök hos den här mannen -------> Han skulle ju helt klart hitta orsaken till min ständiga fylla, som börjar bli jävligt jobbig nu! Jag behöver då inte dricka nå öl iaf för jag e full i skallen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0