Jävla telefon

som krånglar.. Ibland vägrar den visa vem det e som ringer och sånt gillar inte jag.. Speciellt inte om man har varit ute och någon har ringt.. Då vet man ju inte om någon har ringt eller inte medans man har varit borta :(
 Jag som e så nyfiken av mej klarar ju inte av detta.. Nope telefonen har blivit helschizo (eller hur fan det nu stavas) Igår funkade det som det skulle, men jag vet att detta har hänt förrut oxå så den lär ju bli frisk snart igen får man hoppas! Jaja om det e någon som har ringt så borde dom ju ha ringt mobilen om det va nå viktigt dom ville! Men nog e det irriterande att inte veta nåt :(

Allt känns då bättre idag iaf efter pratet med en person igår som t om lyckades få mej att skratta och slappna av en vända :) Idag har jag pratat me exet Johnny som har blivit en jävla bra vän.. Vi pratar varje helg och då blir det bara en massa toksnack..

Funderar på om jag borde ha lagat lite mat, men vet inte hur jag ska orka. Snurrar som vanligt i skallen, men inte lika mycke som det har gjort tidigare.. Nu e det mest på morgonen och så innan jag kommit igång riktigt! Kanske ska fixa iordning en hamburgare och sen kolla på  och bara slappa i soffan.. Det går ju fort att göra hamburgare me bröd! Tänkte jag skulle kolla på filmen tidigare idag, men gick ut me Felix en vända i solen istället och väntade me filmen! Så min statusuppdatering på facebook ljög :-P

Nu bär det ut i köket och fixa  så jag kan slappa sen då =) Ha en trevlig dag allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0