Intervjuer

Hela den här veckan har bestått av intervjuer.. Först blev jag grillad på mina arbetsintervjuer och igår + idag har jag och Lina intervjuat lärare till våran uppsats.. En lärare har inte tid att bli intervjuad så vi vet inte riktigt hur vi ska bete oss men vi får väl skriva att en drog sig ur pga tidsbrist.. kan ju iaf hoppas på att många av enkäterna kommer in så vi får ett brett undersökningsmaterial att luta oss emot när vi ska börja diskutera och dona sen.. Nästa vecka på måndag ska vi ha vår sista intervju och sen resten av veckan ska vi sitta hemma hos Lina och analysera det vi har fått fram och skriva för fullt.. Blir väl att sitta mellan 9-16 som när vi skrev forskningsbakgrunden.. Då jävlar fick vi mycke gjort när vi hade sån disciplin på oss =)

Har pratat me en viss person ikväll en vända + att jag och Malin har varit iväg och käkat ikväll + varit iväg till Sundborn och hämtat hennes bortglömda jacka som hon saknade.. Finns en sak som jag funderar på, men jag lär få svaret om nån vecka.. Jaja det visar sig.. Kan inte skriva mer om det här...

Blir nog en tidigt kväll för jag e som fan nu! Ska upp tidigt imorgon och cykla upp till högskolan och träffa min seminarieledare en vända..

Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0