Inredning

Skulle behöva massvis me pengar så jag kan inreda min lägenhet som jag vill ha den.. Har allt i skallen hur det ska se ut..
Den här soffan vill jag ha.. Finns på EM för,ja det e nog bäst ni håller i er nu, 20 595 spänn.. Så jävla snygg soffa och jag e kär i den..Fast då kan Felix glömma att han ska få ligga i den.. Tänk att få mysa ner sig i den en kall vinterkväll och kolla på nån bra film me tända ljus och vin och doningar :-P Och självklart en viss person som sällskap :-P

Ett sånt här bord från Mio för 1950 spänn hade inte varit tokigt heller.. Förhoppningsvis mer hållbart än det jag har nu ;) Helst skulle jag vilja ha ett i bok men jag hittar inget snyggt bord i bokanér.




Sen kanske 3 såna här hyllor ovanför soffan med mina dvdfilmer från Ikea för 99 spänn/styck. Snyggt när inte några konsoller syns :) Då får jag bort bokhyllan där alla mina dvdfilmer står nu. Vill ha lite mer plats i vardagsrummet. Så man har plats att rocka när man har fest ju :)

Har även sett en snygg bokhylla från Jysk för 2099 spänn som jag vill ha. Inte för stor och dryg. E så trött på den vita som jag har haft sen 1995 nu..Dags för lite nytt!


Så vill jag ju självklart byta ut mitt stora otympliga databord som jag har nu till den här som oxå kommer från Jysk för 1099 spänn.

Det enda som kostar skjortan e ju soffan så man får verkligen hoppas att man vinner pengar snart så man kan köpa den.. Tror att jag skulle kunna trivas jävligt bra om jag fick till det så här :) Snart har jag ju jobb så då kan man ju börja köpa lite grejer pö om pö, men så otålig som jag e så vill man ju egentligen ha allt på en och samma gång :-P

Till badrummet har jag oxå sett ut en sak som jag vill ha och det e den här från Jysk för 1199 spänn. Nu när jag får så snitsigt badrum så måste jag ju fixa lite snyggt där inne med ju. Får ju lite mer plats nu när jag bara ska ha dusch och inget badkar :)

Som ni ser finns det idéer men oturligt nog inte tillräckligt me pengar till allt :(

Kommentarer
Postat av: dorran

ojoj det var ingen dålig önske lista...fast jag tycker att ditt bord duger bra som det e ....haha...!!!

2009-05-23 @ 22:22:36
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha nä nu duger det inte alls som det e efter att jag har pajat det oxå.. Och det fastän jag va helt nykter..hmmm..hehe.. Ja du Dorran drömma måste man ju få göra.. Vem vet.Drömmen kanske blir sann en dag???

2009-05-23 @ 22:49:27
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0