Inlämnad uppsats

Jag och Lina kom på en titel till sist.. Om den e bra eller inte e ju frågan men huvudsaken e väl att den heter något iaf :) Nu e den inlämnad iaf och det finns ingen återvändo. Nu e det bara att vänta på opponeringen nästa vecka..NERVÖST som fan e det kan jag lova!

Bara för att jag e så nöjd och glad så lägger jag in en länk till min favoritlåt me dom läckra killarna i Mötley crue som jag ska se vecka 26 :) Snacka om att jag längtar efter att se Nikki Sixx.. Så jävla läcker som han e :-P

http://www.youtube.com/watch?v=KnlL5ExbJ0Q&feature=PlayList&p=C40B4BD71992C52F&playnext=1&playnext_from=PL&index=13



Idag har dom bytt element i varje rum i lägenheten och jag har även fått ett innertak i mitt badrum.. Imorgon så ska elektrikerna sätta upp en taklampa åt mej och sen kommer några och städar ur badrum och hall åt mej.. Ska ner på stan imorgon och handla lite till badrummet. Tänkte jag skulle ner idag, men det var sånt jävla spring på blåställen hela dagen så jag vågade inte lämna djuren själva. Speciellt me tanke på att dom e så slarviga me att stänga dörren efter sig :( Så regnade det ju oxå och då e det ingen höjdare att springa nere på stan inte :(

Kommentarer
Postat av: dorran

vad ska du handla för nått skoj dårå?

2009-05-28 @ 19:22:51
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag behöver en sån där list eller va fan det nu heter så jag slipper få vatten över hela golvet när jag duschar och sen en badrumsmatta i grått tänkte jag. Har ju redan ett grått duschdraperi så det behöver jag inte köpa.Kanske behöver något att ställa duschcreme och schampo me kom jag på.. Fan det blir dyrt det här..hihi

2009-05-28 @ 21:30:50
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0