Fy då

 och det har inneburit en massa skrivande på uppsatsen igen.. Vi har nästan skrivit klart hela diskussionen nu. Vi kände att vi orkade inte skriva klart hela idag för på eftermiddan va vi så slut i skallen så det gick inte att tänka för fem öre :( 

Vaknade strax före halv åtta av att nån öppnade dörren och jag fick panik för jag hade tydligen inte vaknat vid halv sju som jag brukar göra och stängt in Elvis i vardagsrummet och stängt sovrumsdörren åt mej och Felix. Detta gjorde att jag snabbt som fan fick vira täcket runt mej och kuta till dörren och stänga den innan nån skulle se mej.. Får hoppas att jag vaknar i tid imorgon då.

Har även gjort en tråkig syssla idag som innebär att se pengarna flyga iväg tillsammans me räkningarna :( Va fan ska man me räkningar till? Hatar när skiten dimper ner i brevlådan :(

Nä nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på Färjan och sen hundcoachen. Efter det kanske det blir ett telefonsamtal me en viss person!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: dorran

det skulle införas en räkningsfri månad per år tycker jag....

2009-05-26 @ 18:14:16
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja det tycker jag me.. Hade varit underbart att ha det så, men det kan vi nog glömma att det sker :(

2009-05-26 @ 19:39:02
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0