Fredag

Idag har jag varit ner på arbetsförmedlingen och anmält mej som arbetssökande.. Dom blev lite imponerade av att jag redan va igång me jobbsökandet och att jag ska tbx till ett ställe i juni =)
Satan va duktig jag e :-P

Sitter och väntar på att Moa ska dyka upp så vi kan ta en kvällspromenix me vovvarna och prata lite skit.. Drygt att bara sitta hemma och dega i soffan :( Har väl inte hänt så jävla mycke här idag mer än att mitt badrum börjar närma sig att se ut som ett badrum igen.. Var en snygging här idag som satte in en dörrkarm och snacka om att ingången har blivit bredare nu.. Handikappsvänligt me andra ord!! Sen blir det inge badkar utan bara dusch.. Det e nog bra det om Dorran tar me sin gubbe hit på fest igen.. Sist han va här så ramlade han ju i badkaret och drog duschdraperiet me sig..haha vilken syn..  Mitt bord åkte på en omgång me..hehe.. Jag har ju även smällt till bordet en vända en gång när jag skulle måla och den där saten som rollern ska sitta på jävlades.. Drämde den i bordet så finns det ett märke i bordet som ser ut som en liten fisk om man tittar noga.. Stackars mitt bord som råkar ut för elände jämt..hehe..

Nä nu ska jag lägga mej i soffan tills Moa dyker upp!
Bye

Kommentarer
Postat av: dorran

haha klart vi kommer Ullis!!!eller så kommer jag ensam å förstör lite...men det var INTE mitt fel sist när bordet rasade på mina fötter...det var Tommys

2009-05-12 @ 19:22:47
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha jag vet att det va Tommys fel.. Kanske ska byta till ett mer stabilt bord som tål lite hårdare fester :-P

2009-05-13 @ 21:22:21
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0