Fredag

är det idag och jag och Lina har suttit och arbetat med resultatdelen i våran uppsats och den delen börjar närma sig sitt slut =) Några av sakerna som vi tagit upp e  och  som är olika metoder som man kan arbeta med när det gäller barnens språkutveckling i förskolan.. Vi jobbade hårt från 9 till 13, då jag blev så hungrig att jag bara fick lov att gå till koppis och köpa dagens lunch som va fläskfilé me gorgonzolasås och strips.. Mums säger jag bara :-P Sen blev det att skriva lite till fram till klockan tre då Lina gick för hon skulle förbi högskolan och lämna igen några böcker som vi använt oss av i våran uppsats..

Tack Dorran för att du hörde av dej idag =) Uppskattar det verkligen.. Det e bara att säga till så ställer jag upp på dej när du behöver det!!

Nu tror jag att jag ska vila lite för jag e som vanligt trött som sjutton :( Skriver kanske mer senare ikväll!

Bye för denna gång!!Ha en trevlig helg allihopa =)

Jaha då e man tbx en vända då. Har varit till konsum och handlat en vända och på vägen dit fick Felix träffa goa Topsy och dom lekte som galningar. Synd att jag inte hade mobilen me mej och kunde spela in dom. Nu kollar jag på  som e jävligt bra.. Gillar den serien och den förgyller fredagkvällarna i soffan!

Har även haft tid att reta upp mej på en person som blir mer och mer konstig.. Trodde inte det om den här personen, men men det e väl som det e! Tur att jag har mina goa kompisar just nu iaf.. Har inte tänkt på det under hela tiden jag och Lina skrev på vår uppsats idag, men nu när jag sitter själv så kommer tankarna snurrande.. Hur fan kommer detta att bli ? Hoppas personen blir normal igen snart!
Nä nu blir det soffan igen!

En stor kram till mina goa kompisar! Tack för att ni finns

Kommentarer
Postat av: dorran

du vet att jag alltid ställer upp i den mån jag kan Ullis!! Vi ska fixa det här..

kram

2009-05-15 @ 21:27:36
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack jag vet det =) Känns lite bättre nu för jag och du vet vem har pratat ikväll.. Kram

2009-05-15 @ 23:29:38
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0