Flera

hundralappar fattigare och inte ett dugg jävla klokare efter läkarundersökningen :( Han skyllde på stressen över uppsatsen och jobbsökande.. Reflexer utav helvete hade jag iaf och hittade näsan me pekfingret trots att jag blundade..Duktig kicka *S*  En av halsmandlarna e lite svullen, men det e inge konstigt för jag kände av halsen när jag vaknade imorse. Han ville ta ett halsprov, men si det ville inte Ullis för då blir jag spysjuk så jag slapp det :) Jag försökte få honom att skriva ut  åt mej, men det ville han inte så länge som jag pluggar utan han ska göra det när all stress har lagt sig och jag har blivit som folk igen.. Måste få en rejäl hjälp att få några kilon att försvinna nu och jag ger mej inte förrän jag har fått pillrena utskrivna!

Jag och Lina har suttit och skrivit på uppsatsen som vanligt idag innan det var dags för läkarbesöket.. Det börjar faktiskt likna nånting nu :) Vill att det ska va klart NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU för jag orkar snart inte nå mer! Jag e så glad att jag slipper skriva en enda uppsats efter den här :)

Nä nu ska jag vila lite.. Känner mej trött hela tiden :( Skulle kunna sova dygnet runt för närvarande!!
Kanske skriver mer senare ikväll om något särskilt händer!
Bye


Har varit ute och gått en promenix me Moa och vovvarna ikväll och pratat lite skit och en kråka förfljde oss en vända.. Vi träffade nämligen en tant i Främby som jämt blir förföljd av en kråka som hon har döpt till Kalle..Kråkan lyssnar till namnet me för säger hon Kalle kom nu så gör han det..hihi.. Vilken syn alltså.. Topsy och Felix blev ju bra sugna på Kalle och han flög runt och jävlades me dom och sen landade han uppe på en lyktstolpe och retades ännu mer me våra kära vovvar.

Slänger väl in ett kort på den lilla kraken..haha.



Mattes goaste älskling i hela världen


Topsy gumman



Här e det kärlek på hög nivå som vanligt när turturduvorna träffas



Börjar längta till min säng nu.. E så jävla trött hela tiden.. Beror väl på all stress! Inte lätt så här på sluttampen av utbildningen.. Inte trodde jag att det skulle bli så här jobbigt inte när jag sökte in!

Måste tipsa om en bra men jävligt tragisk bok som heter 14 till salu!! Handlar om en tjej som blir våldtagen och efter det börjar hon sälja sex..Hennes kompis tycker att dom ska testa det. Kompisen slutar efter första gången men Tessan som boken handlar om fortsätter me eländet  :´( Man blir både arg och ledsen när man läser om det hon varit me om, men man kan inte sluta läsa ändå! Jävla peddogubbar som utnyttjar en 15 årig tjej på det viset*grrrrrr* Nä fy fan man skulle ta en slö knivjävel och kastrera dom jävlarna sakta men säkert!

Nu blir det soffan en vända innan jag går ut me Felix sista vändan och sen kryper under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0