Äntligen och även lite elände...

Kan ju börja me eländet och det e att mina goaste vovve i världen har haft epilepsianfall idag.. Fyra stycken har det varit än så länge och jag hoppas att det e slut på dom nu.. Han kissade ner sig rejält så jag ringde och frågade Moa om hon ville hänga me ut på en promenix me vovvarna så han kunde få bada lite.. Alltid roligare me sällskap och hon och Topsy följde me oss ut en vända =)Slänger in en bild på min lilla badkruka.. För ni ska inte tro att han doppade hela sig heller.. Han kan på sin höjd köra ner hela skallen i vattnet för att ta upp något från botten, men inte fan gör han nå mer heller..hihi. Jaja huvudsaken va att han badade magen och benen som luktade kiss efter anfallen.. När vi kom hem så hörde jag ett väldans jobbigt pipande, som visade sig komma ifrån mittenlägenheten på min våning där ingen bor så jag ringde kopparstaden som fick komma hit och kolla upp det. Det visade sig att luftfuktaren hade satt igång brandlarmet och det kom en gubbe och stängde av eländet som tur va =) Inte ville jag ligga och lyssna på det hela natten heller..



Nu kommer vi till äntligen delen och det e att badrummet e färdigkaklat och även golvet e lagt =) Hoppas jag får min toalett och handfat fort som fan nu och att jag kan få börja duscha hemma i min lägenhet istället för i en snuskig duschvagn där alla e så dåliga att städa efter sig och för att inte tala om att göra rent toaletterna efter sig.. Man kan ju undra hur sjutton det ser ut hemma hos dom.. Vem vet, dom kanske skulle passa bra i programmet Rent hus.. Ser ju inte bättre ut iaf..

Idag har jag och Lina skrivit klart metoddiskussionen och på måndag ska vi skriva det lilla som e kvar och det kommer nog endast ta en dag, högst en och en halv dag. Sen kan vi finslipa lite på den och maila in uppsatsen den 28:e då den ska va inne.. Men tro inte att det blir nån ro för det.. Nej då ska vi börja gå igenom två tjejers uppsats för att vi ska opponera på den i början av juni, närmare bestämt den 3:e.. Hatar att kritisera andras arbeten och så ska dom kolla våran så vi måste även kolla igenom våran så vi vet vad vi håller på med och kan försvara vårat arbete.. Tror inte att det kommer bli så farligt för vi har ju hela tiden varit noga med att skicka det vi skrivit till våran handledare för att få kommentarer om det e något vi behöver ändra på. E därför inte så jätteorolig än iaf, men vänta bara tills den andra juni då vet jag väl inte vart jag ska ta vägen..haha..

Nä nu ska jag ge Felix sin medicin och sen ska vi ut en vända och efter det hem och hopp i säng.. Blir nog förmodligen väckt av en viss person sen inatt men det gör inget.. Han får ringa när han vill!!

Gonatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0