Äntligen

 =) Fast öl dricker jag inte, utan det blev faktiskt en 3 liters dunk me vin istället!!!  Har varit upp till högskolan idag och skrivit ut min och Linas uppsats, men även sarornas uppsats som vi ska opponera på..

Sen bar det av ner på stan för att fixa tågbiljetter till Sthlmresan och även en list till duschen så jag slipper vatten över hela golvet när jag duschar! Har även fixat en rullvagn som jag kan ha lite badrumssaker i,badrumsmattor och annat smått och gott till badrummet.. Så nu e jag riktigt nöjd me mitt nya och fina badrum..

Det bar ju av till bolaget oxå idag så nu sitter jag och dricker lite vin.. Har även pratat me Annika en vända och ska väl alldeles strax ut me Felix så han får kissa lite..

Slänger in två bilder på mitt fina badrum nu :-D




Snacka om förbättring på badrumsfronten.. Jag gillade inte alls mitt gamla badrum, men det här älskar jag. Kommer bli svårt att flytta från det sen..haha.. Har knäppt korten me min nya mobil som jag vann i en tävling för ett tag sen :-D

Här e en bild på min fina mobil.. En samsung SGH-L700.. Nu lär jag väl chocka alla jag känner eftersom den e rosa.. Jaja jag har vant mej nu, men i början tyckte jag att den va lite fjollig..

Nä nu bär det iväg till Konsum me Felix.. Kombinerar nytta me nöje nu genom att ta Felix på en promenix samtidigt som jag ska handla nå gott att käka!!

Kanske skriver mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0