Alldeles

för mycke nu för tiden tycker jag.. Skriva uppsats, söka jobb, skriva in sig på arbetsförmedlingen,badrumsrenovering och oroa sig för pengar eftersom man e en jävla fattig student.. Vill bara att skolan ska va över nu så jag kan få ett jobb och normal ekonomi.. Snacka om att jag verkligen LÄNGTAR efter det!!

Yr som fan i skallen e jag me :( Har varit det sen i fredags och det känns som jag har en ständig fylla som pågår där uppe..Snacka om billig fylla :-P Funderar på om jag kanske skulle försöka ta mej i säng i tid för en gångs skull.. Dom har ju börjat riva andra badrum i porten nu, så nu ska det stimmas så förbannat igen några dagar:(

Jag och Lina får lov att sitta hos mej imorgon och skriva ut våra intervjuer för hon har ingen stereo där man kan lyssna på band, vilket jag har och eftersom vi fick lov att lämna tbx bandspelaren till högskolan idag, så får vi lov att sitta hos mej i allt väsen och försöka skriva ner allt lärarna har sagt i intervjuerna.. Jaja det går säkert bra..
Har haft en riktigt trevlig snygging här i lägenheten idag som har fixat me fodret till dörrkarmen.. Trevlig e han me och Felix e helgalen i honom..haha.. Alla blåställen e väl trevliga men den här han e extra trevlig :-P

Nä nu ska jag ta och gå ut me Felix så jag får lägga mej och sova så jag orkar va en imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0