Varmt

som fan har det varit idag me.. Fast det hindrade inte mej från att rensa bort lite skit från lägenheten.. Imorgon ska jag ta och torka golven och sen ska jag bara slappa.. Ska ta och gå bort till sjön och slänga både mej och Felix i vattnet en vända.. Behövs i denna värme..

Har haft rena paradiset här på baksidan idag.. En massa fina tatuerade killar me bara överkroppar har satt upp byggställning inför att huset ska målas..Snacka om att jag tog en paus från rensandet och satt mej på balkongen och läste en vända och smygkikade på läckerbitarna som jobbade hårt :-P Min granne kikade förbi ikväll och lånade datorn så hon kunde betala sina räkningar och vi satt och pratade skit en stund innan hon kilade upp till sig. Har även pratat me en viss person ikväll som var så slut efter att ha jobbat i denna värme så han skulle lägga sig tidigt..

Har läst klart min braiga bok idag medans jag satt på balkongen så nu har jag börjat på en ny. Martina Haag har skrivit den och den heter I en annan del av Bromma.. Verkar rolig faktiskt. Har läst hennes andra böcker me + att jag kollade på filmen Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra). Helt sevärd film om ni inte har sett den än! 


NU blir det soffan och tv en vända innan jag ska ut me Felix och sen krypa under täcket och läsa en stund!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0