Trevlig kväll!!

Japp det blev det.. Hamnade nämligen nere på Slussen där John spelade. Det var minnesstund för ägaren som dog för ett tag sen..Var riktigt gott me en stor stark och en ost och skinksallad i värmen.. John Lindberg kom dit en vända me och hejade och var så trevlig så :) Dom ögonen kan man verkligen drunkna i :-P Och vilken häck sen då..hihi... Fast det spelar ingen roll hur snygg han än e.... Finns bara en person som gäller för min del ändå :)

Har även hunnit me att säga upp lägenheten idag och varit in på arbetsförmedlingen och fixat me flyttbidrag.. Dom kommer att betala en flyttfirma som kör mina möbler till Sthlm. I början kommer möblerna få magasineras tills jag får tag i en egen lägenhet. Ska kontakta dom imorgon så jag får reda på hur mycke det går på att ha möblerna hos dom. Kommer endast ta me mej det viktigaste som kläder och mat till en viss person som jag kommer att bo hos under tiden jag väntar på lägenhet.

Slänger in lite kort från Slussen!
 John säger skål!!


John igen...


Richard rockar me basen!


Richard och John!



Richard och John igen!



Richard



Nu ska jag käka lite glass och sen ska jag krypa under täcket och läsa min braiga bok en vända innan jag somnar!
Bye och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0