Söndag!

Idag sov jag till 12 och då blev jag väckt av Jehovas vittnen visade det sig.. Som tur va hittade jag inte morgonrocken i tid så dom orkade inte vänta på att jag skulle öppna utan lade en värdelös lapp i mitt brevinkast. Varför kan dom inte behålla sin värdelösa religiösa dynga för sig själv och sluta störa andra som inte e ett dugg intresserade? Jag har inget emot religilösa personer bara dom håller sin tro för sig själva och inte försöker pracka på mej sitt jävla skitsnack :(

Har färgat håret idag! Denna färg blev det.....Rich rose 546 heter den! En favorit hos mej, men det kanske e dags att byta snart och testa nå nytt?? Har även pratat me en viss person en vända idag. Han ringde när han vaknade på em :) Han får mej alltid på bra humör!!

Fick höra en sorglig sak idag! Skickade ett mess till Moa och hon skrev att hennes älskade vovve Topsy somnade in idag :´(  Hon blev 10 år och blev väldigt dålig den lilla stackarn! Lider me Moa för jag har ju själv gått igenom samma sak den här veckan och vet precis hur det känns när ens goa vovve måste somna in :(

Nu ska jag kolla klart på filmen "Till våra barns försvar" som handlar om en kvinna som hjälper polisen att sätta dit pedofiler genom att låtsas vara en 14-årig tjej som chattar me äckliga gubbar på nätet.  E faktiskt ganska bra!

Imorgon blir det klippning. Ska bli så skönt att få det kortare igen :) Ser inte klok ut i skallen för tillfället :(

Slänger in en bild på goa Topsy som nu springer runt me Felix bland änglarna och mår gott!



R.I.P Topsy!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0