Ser inte fram emot imorgon :(

Det är nämligen då min älskade lilla vovve kommer att somna in :´( Har tagit det hemska beslutet efter hans senaste anfall. Då hade han nämligen 5 anfall på raken och dom kom tätare än vanligt och han hade även problem att andas efter anfallen :( Dagen efter var han vinglig och kunde knappt stå på benen. Inget hunddagis tar emot honom heller nere i Sthlm tack vare dom täta anfallen och det verkar som inte veterinärerna kan lyckas hitta en dos som passar honom och gör honom anfallsfri. Kan nästan tycka att dom e inkompetenta dom jävlarna :(  Tack vare det blir jag utan hund nu. Endast fem år gammal e min bebis och jag kommer att förlora honom.

Nu ikväll och imorgon innan det sker ska vi passa på att mysa så mycke som möjligt och jag ska även göra promenaden till djursjukhuset till ett roligt äventyr. Försökte få dom att komma hit och låta honom somna in där han e trygg, men det gick ju naturligtvis inte för sig :( Dom gick me på kompromissen att låta honom somna in utomhus så att han ska slippa paniken som han jämt får när han ska in till undersökningsrummet. Jag vill inte att hans sista minuter ska vara panikartade.  Fan va jag älskar min lilla bebis.


Kommentarer
Postat av: johanna

det gör ont att läsa ullis, men vi vet alla att hans liv har vart det bästa en hund kunde få! kram på dig och ta hand om dig! / johanna

2009-07-19 @ 22:25:55
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack Johanna!! Jag vet, men tomt som fan blev det :( Kram

2009-07-20 @ 13:14:30
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0