Rolig vecka :)

Var länge sen jag haft så jävla roligt faktiskt och det trots att min älskade vovve springer bland änglarna där uppe i det blå. Kände att jag behövde komma hemifrån så jag tog och for till Mora och var där mellan måndag-fredag :) När jag kom till mina föräldrar så käkade jag lite och sen lånade jag morsans cykel och åkte till Malin en vända. Snacka om att jag blev kär i hennes goa Bellman. Ska verkligen ha en sån vovve om nåt år. En riktig gosig nalle, men kanske inte en passande knähund trots att Bellman tror att han e det :-P

Goa Bellman


Det var jätteskoj att umgås me Malin. Har ju inte blivit så mycke när man har pluggat, men nu kanske vi kan skärpa oss.  Dagen efter så for jag och Monne till Rättvik och kollade på The Poodles..Mmmm vilka snyggingar :-P Dom uppträdde på Tisdagskul. Efteråt signerade dom skivor så jag fick ju bara lov att köpa en skiva då.. Lyssnar på den nu och jag gillar den jättemycke :)

Här e Pudlarna :)


Snyggingen


Killarna signerar min skiva!


Måste säga att killarna var förbannat trevliga :)

På onsdagen så blev det grillfest hemma hos Britta och jävlar va roligt vi hade.. Malin hade lite problem me att hålla koll på vem som e Nicole Kidmans man...Haha.. Jaja det måste nog upplevas live för att man ska fatta det hela..Roligt fick vi iaf! Vid 21 tiden åkte vi iväg i Brittas raggarbil.. Bara brudar var det i bilen och vi spelade Eddies låt Jag har en stor kuk för allt och alla kändes det som.. Kanske lite fel låtval eftersom det inte fanns en enda kuk i bilen..hehe..
Vi åkte nere på Kajen och där såg vi ett gäng turkar eller va det var och Malin skrek Babuscha rakt ut och alla vek sig av skratt och hon förstod inte varför vi fick så roligt. Tills sist fick jag väl ur mej att det e ju för sjutton ryska och hör inte ihop me turkar..Hon e go gumman, hon får en alltid att skratta alltså :) Vi hamnade till sist i Våmhus där vi skulle se Larz Kristerz. Mycke folk var det där och jag träffade en hel hög folk som jag inte sett på evigheter. Riktigt skoj :)




Jag och Monne kikade in till Stefan när han höll på me sitt dragspel..Lite förvånad blev han nog hihi..


och Monne överföll honom en vända :-P

Larz kristerz rockar för oss



Träffade Jörgen en vända i öltältet. Alltid lika roligt att träffa honom.


När det var slut så drog vi brudar iväg genom Våmhus och hamnade på efterfest hos någon. Har inte en aning om vem, men vi drog snabbt vidare till Malin och Monnes bror på efterfest istället och där var det livat, men Britta var en aning trött så vi åkte hem efter en stund. Vid Valles så dog bilen och det var tydligen någon kabel som hade dragits ur. Jag hade ju nära hem till mina föräldrar så jag gick dit och la mej och sov.. Dom andra brudarna fick tydligen åka postbil bort till Britta så hennes gubbe kunde ta sig bort till bilen och fixa me den..

Vaknade upp på torsdagen och var faktiskt inte ett dugg bakis :) Jävlar vilket åskväder det var där en stund..Det small och dånade en bra stund. Den dagen gjorde jag inte så mycket. Tog det mest lugnt och läste en tatueringstidning och myste i soffan. Var meningen att jag skulle ha åkt bort till Annika men jag orkade inte och det var väl tur det för hon hade varit så slut efter jobbet ändå. Igår åkte jag hem vid ett tiden och när jag kom hem var det bara att fixa till lite och sen ner på bolaget och sen cykla hem till min gamla granne och vi drack grogg och pratade en massa skit. Hamnade nere på stan sen och på natten så hamnade jag på efterfest tillsammans me Linda som jobbar på konsum och jävlar va roligt vi hade :)När jag kom hem på morgonkvisten efter en vinglig cykeltur så ringde jag till en viss person och sen efter det somnade jag. E lite bakis idag kan jag lova. Måste nog gå och köpa nåt att stoppa i magen nu.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0