Pudlarnas

nya skiva e faktiskt förbaskat bra :)  Sitter och lyssnar på den i väntan på att städlusten ska infinna sig.. Om den nu gör det nån gång???E ju inte så lockande när man ändå ska flytta snart. Vill till Sthlm redan nu. Ser verkligen fram emot att flytta och börja nya jobbet och träffa nya människor :)

Måste ringa universal telecom och fråga vad fan som har hänt me mitt virusskydd.. Det står att licensen har tagit slut trots att jag betalar för det varje månad *grr* alltid nåt som ska krångla minsann.. Måste även se till att jag får ha telefon och bredband på vilande tills jag får en egen lägenhet. Mycke att fixa me innan flytten.

Igår blev det bara soffläge för min del. Var helt slut efter fest både på onsdag och fredag. Som vanligt var det bara skit på tv oxå. Typiskt alltså :( Nä tro om man ska fixa fram lite städlust nu då!

Så blev det en liten bild på grabbarna som jag lyssnar på för tillfället! *mums*

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0