Nervös

Har kanske en lägenhet på G på Kungsholmen.. Kruxet e att mamman till han som äger den måste prata me föreningen först innan hennes son kan hyra ut den till mej.. Hon mailade dom igår och jag har fortfarande inte hört något idag.. Med min vanliga otur så går det väl åt skogen. Killen har hyrt ut så många år att han bara får hyra ut den till sista januari och sen inge mer. Just nu bor en kompis till mej i lägenheten och ägarens mamma vågar inte låta mej hyra den innan hon vet att det e ok me föreningen. Så håll tummarna nu för jag behöver verkligen en lägenhet och under ett halvår har jag ju möjlighet att hitta nytt boende.. NERVÖST som fan e det nu kan jag lova iaf :( Håll tummarna nu, ni som läser detta.

Idag har mina päron och min yngsta lillebror varit hit och hjälpt mej att köra en massa saker till tippen och även skruvat ner mina takfläktar och även mitt barbord i köket så det e nere tills det e dags för flyttgubbarna och börja flytta åt mej. Farsan upptäckte att elektrikerna har misshandlat fläkten i sovrummet när dom skulle byta ledningar och doningar så jag ringde självklart upp Kopparstaden och sa som det va och att dom får ersätta den för den funkar inte riktigt som den ska och det har den ju gjort innan elektrikerna misshandlade den. Jävla hantverkare som inte kan va rädd om andras saker :( Såna där kan man fan inte lämna själva i lägenheten medans man e borta.. Går inte att lita på dom alls..

Så funderar jag hur sjutton jag ska göra me Elvis för han kan inte följa me till Sthlm så länge jag inte har ett förstahandskontrakt.. Och Petra har lovat att hon ska ta honom, men nu får jag inte tag i henne.. Har hon ångrat sig måste jag nog låta honom somna in om jag inte får tag i en annan som kan ta gomissen åt mej :( E det nån som känner sig manad att ta min älskling så hojta.. Det ska ju så klart vara någon jag känner och litar på för inte ger jag honom till nån som jag inte känner.. Vill veta att han får det bra dit han kommer ju!


Lägger väl in en liten bild på goa Elvis idag då!


Nu ska jag ta och glo på tv en vända! Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0