Funderar

hur lång tid det kan ta för Universal telecom att få fram ett mail till mej?? Pratade me dom vid 11 tiden idag och hon sa att mailet med mitt nya användarnamn och lösenord skulle komma under dagen..Det som jag har nu krånglar nämligen så jag kan inte logga in mej :(
 Jaha här sitter jag och klockan e snart 15 och det har fortfarande inte dykt upp något mail från dom :( Hade ju helst velat få igång mitt virusskydd igen så fort som möjligt. Min andra licens hade gått ut för det var tydligen ett år sen jag fixade det.. Inte skickar dom nå mail och meddelar det heller :(
  Jaha det här blev ju rena klagomuren för en liten stund.. Man måste ju få klaga ibland me!

Idag har jag inte en aning om vad jag ska hitta på????????? Tråkigt väder e det me så man vill ju inte gå ut mer än nödvändigt heller.. På onsdag e det cruising och då har jag och Malin tänkt att vi ska festa till det lite. Måste fixa fram lite pengar tills dess bara. Får ju inga förrän på fredag :(  Det blir då inge Summer meet för min del i sommar. Har varken tid eller råd me det synd nog.. Hade ju velat träffa min gammelvovve Tyson en vända innan jag flyttar till Sthlm. Får ta en vända dit sen när jag har bott in mej lite i Sthlm och kommit in i jobbet.  Kanske skriver lite mer senare!

Slänger in en bild på brorsans tjej Anna me mina vovvar Felix och Tyson.. Tomt som fan utan dom, men Felix har det bra där uppe och Tyson trivs bättre ute på landet än i en lägenhet i stan. Känns som jag har gjort det bästa valet för mina älsklingar!


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0