Finns inte....

så mycke att skriva om idag.. Hade svårt för att somna igår och sist jag kollade på klockan var hon halv fem på morgonen. Vaknade igen vid tolv och har inte gjort ett jävla skit idag. Klädde inte på mej förrän vid 18 tiden. Eftersom det inte finns nån Felix längre behöver jag ju inte gå utanför dörren om jag inte vill det.

Har faktiskt suttit och kollat på nätet en vända..  Jag har kollat på Berner Sennen hundar. Det blir nog att skaffa en sån om nåt år när jag har fått en egen lägenhet nere i Sthlm. Man smälter ju när man ser dom små nallarna. Har lånat några bilder från http://www.bernertjejerna.se/Berthasprivatagalleri.htm. Kolla här får ni se vad sött :)





Kan man göra nå annat än smälta när man ser en sån liten och söt nalle?????Det som e bra e att dom e ju så jävla fina som vuxna me. Jag älskar ju stora hundar så det e ju en perfekt hund för mej!

Nä nu ska jag se om jag hittar nå bra att se på tv!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0