Falu Cruising =)

Jävlar vilken rolig kväll det blev :) Mycke roligt folk träffade vi oxå!! Malin kom hit efter att hon slutat jobba och vi käkade lite och gjorde oss iordning för fest!! Vi såg fram emot att rocka till John Lindberg Trio. Det e alltid röj när dom står på scenen =) Nu blir det lite kort från kvällen!

Börjar me lite fina bilar då!



Jaha då kommer vi till lite folk som jag och Malin träffade då!!

 Thomas som jag inte träffat på flera år!!En rolig kille det där =)


Carina haffade oss en vända på vägen till Coppermines klubblokal!


Så fick Malin oxå hamna på bild!


En tjej från Sundsvall som rockade me oss på klubben!


Bröderna Larsson.. Alltid lika skoj att träffa dom!


En riktigt trevlig kille som vi pratade me! Har för mej att han va från Falun!


Jag och Malin en vända då!


Malin och två trevliga killar som vi träffade på!


Dom här killarna var från Sthlm och trevliga som fan att prata med!

Nu till dom som spelade på klubben då!

John Lindberg trio

       
                                    

Sure Shots från England!

Jag och Malin var nog inte här hos mej förrän runt 4 på morgonen. Om inte senare för man har ju inge vidare tidsbegrepp när man har druckit :-P
Nu bär det av till bolaget för det ska tydligen festas ikväll me!!Min gamla granne vill att jag ska hänga me en vända, så jag gör väl det då. Fast helst skulle jag ju vilja va i Bollnäs i helgen och rocka på Summer meet istället. Tyvärr räcker inte pengarna till det när man ska till och flytta snart!Får bli nästa år istället!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0