Bakis i dagarna två

Kan inte fatta att det jämt blir så när jag festar me Petra..haha.. I onsdags så klarade jag inte av att va ensam i lägenheten eftersom jag saknade min vovve så förbannat så jag ringde till Petra och vi bestämde att jag skulle åka ut till henne i Enviken och dricka lite öl och prata skit. Sagt och gjort så gjorde jag det. Tog cykeln och trampade ner på bolaget och sen blev det bussen till Enviken.Vi hade skitkul. Behövde verkligen det efter tisdagens hemska upplevelse på djursjukhuset...Senare på kvällen dök Linus (petras gubbes son) upp tillsammans me sin tjej och dom började dricka öl dom me. Jag var uppe längst för jag joddlade me Annika i en timme när dom andra var så tråkiga och skulle sova.

Dagen efter var jag jävligt seg.. Det blev värre och värre senare på dagen. När Petra skjutsade hem mej så trodde jag ärligt talat att jag skulle spy. Bilfärden från Enviken kändes väldigt lång kan jag lova :( Hon skjutsade hem mej hit trots att min cykel stod nere på stan. Hon skulle nämligen få hundmaten av mej som fanns kvar här och jag hade ärligt talat aldrig orkat cykla hem me den heller.. Vid 18.30 kom det 2 personer och skulle kolla på lägenheten och jag visste inte hur jag skulle genomlida det hela, men det gick väl och inte nog me det så kom en granne ner och undrade om jag kunde hjälpa henne me hennes nya tv. Hon fick inte till kanalerna och det var inte så konstigt för hon använde inte rätt fjärrkontroll.. Vilken tur för mej att det var så enkelt för då kunde jag snabbt kuta ner och lägga mej i soffan igen.

Idag skulle jag ner på stan och fixa och dona och tänkte även att jag skulle ta hem cykeln på samma vända, men det visade sig att jag hade tagit fel nycklar me mej och cykelnyckeln låg ju självklart hemma. Det var bara att ta bussen hem igen. Senare kom jag på att det kanske inte var så smart att lämna cykeln nere på stan under en helg så då blev det en till bussfärd och innan så kollade jag väldigt noga att jag hade rätt nyckel me mej denna gång. Passade även på att köpa hem 5 öl eftersom jag kände att baksmällan fortfarande var kvar och spökade. Det e lugnt ändå här. Har bara druckit 2 stycken och har pratat me Åsa och sen även Johhny i telefon. Har messat me en viss person som skulle iväg och jobba natt på en bar som han brukar göra ibland. Så han åkte från ett jobb till ett annat. Därför hann vi inte prata nå idag :(
Jaja det finns väl en morgondag me då vi kan prata istället. Nu ska jag nog lägga mej och sova en vända tror jag.


Petras dotter Fia


Linus


Linda tokar till det


Petra


Gonatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0