Torsdag!!

Jag har tydligen varit lite slö me att skriva här nu.. Har varit lite väl mycke me skolan.. Etiktenta och kvalitetsredovisning som inte har varit nån höjdare alls :( Och när jag väl skulle skriva igår eller i förrgår så blev det nå fel så då orkade jag inte skriva om det jag redan skrivit.. Sket me andra ord i det efter det!

Den här veckan har det väl som vanligt blivit en och annan promenix tillsammans me Moa och vovvarna.. Och nu sitter man här och har nedräkning till lördag då det ska rockas på Marianns :) Fan va skoj det ska bli!!!!!!!!!

I måndags hittade jag två av mina kusiner på Facebook. Dom bor i Norge och jag har väl inte haft nån vidare bra kontakt me dom, men nu kanske det blir ändring på det hela..

Idag har jag städat här hemma.. Så intensivt att jag t om missade att det varit skottlossning lite ovanför mej och flera polisbilar + en ambulans har varit dit.. Spelade väl så högt att jag inte hörde sirenerna kan jag tänka mej. Ska väl ta mej i kragen och torka av golven här nu och sen bädda rent i sängen så e jag helt klar me städningen sen..

Imorgon blir det tvätt och en vända ner på bolaget och köpa öl inför lördag.. Vann ju 125 spänn på trisslotter som jag hittade när jag städade idag så dom får väl gå till ölen antar jag..

Nä nu slutar jag för idag!!
Det e ju dags att ta tag i att moppa golven nu,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0