Testar

väl hur det e att ha en egen blogg under en tid och ser om det e nåt för mej! 
Hade ju tänkt sova sååååååååååååå länge idag eftersom jag inte behövde gå till varken min praktikplats eller högskolan idag, men inte fan gick väl det heller.  Vaknade vid åtta, men vägrade gå upp då utan lyckades faktiskt somna om till nio. Då tyckte min goa Felix att det var dags för matte att gå upp ur sängen. Gick väl ut me Felix efter halv tio och då såg jag Moa och Topsy längre ner på området ,så vi kutade ikapp dom och gick en vända på minst 40 minuter i kylan. Var faktiskt skönt och Felix tycker ju att det e så kul att gå me Topsy (hans stora kärlek)

Sen blev det väl frukost  och efter det tog jag ett ryck och kollade igenom den etiska orienteringsuppgiften som ska redovisas nu på måndag. Skönt att den bara ska redovisas muntligt för jag har ingen inspiration att sätta mej ner och skriva en inlämningsuppgift för tillfället. Pratade me Sofie som oxå hade lika dålig inspiration till skoluppgiften.. Skönt att inte va ensam om det :)

Tog en rast efter den lilla pluggstunden och kollade på Våra bästa år ,som man tydligen inte kan slita sig helt ifrån :( Sen blev det ut i kylan me Felix igen och försöka ragga tag i nyckel till tvättstugan i huset på Ugglevägen, där man ska slåss om tvätttider me ett helt hus + folk ifrån mitt hus. Anledningen e renovering av tvättstugan i mitt hus. Tro hur länge dom ska hålla på me det då??? Man e ju ganska bortskämd me att ha nära till tvättstugan. Fick väl till sist tag i nyckeln, men inte fan fanns det nån tvättid förrän på måndag ,så då får jag skynda mej hem från högskolan och börja tvätta klockan ett. Drygt me stress, men va sjutton ska man göra då när man börjar få ont om rena kläder??

Jaja dagen har försvunnit fort och nu sitter jag vid msn och pratar lite skit me kompis och e allmänt irriterad över att jag inte fick nå besök som det var planerat, men det beror på hans idiotex som inte e riktig i skallen. Varför kan man inte hitta en som har ett ex som e normal och inte ställer till problem?

 Messar även me min goa vän Calle som e i Norge och jobbar. E ju tjej så man kan göra flera saker samtidigt :-P  Han var hit i söndags och hälsade på en vända.. Var riktigt skoj att se honom igen :) Var ju ett tag sen vi sågs. Blev ju tyvärr ingen vin och skitsnackar kväll på lördagkvällen som det brukar bli när han kommer. Där hade vi ytterligare ett ex som satte käpparna i hjulet.. Han kommer tillbaka om några veckor och då ska jag hjälpa honom me hans dator. Han e inge teknisk när det gäller datorer så då får jag rycka in. När det e klart får vi börja hinka lite vin :)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer för denna gång!


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0