Söndag!

Äntligen frisk som det verkar :) Ingen feber och jag orkar va uppe.. Skönt som fan! Igår pratade jag me exet Johnny..Han e ju så jävla go den mannen. E glad att det e han som har min gamla vovve Tyson. Vet ju att Tyson har det hur bra som helst hos honom och Johnnys andra vovve Titus! Saknar Tyson.. Han e ju en så fin vovve.. Alltid bus i blicken, men alldeles för skällig för att kunna bo i en lägenhet :( Jaja jag får träffa Tyson i sommar under Bollnäs summer meet och jag längtar dit :) Fast på ett vis e det dumt att längta till slutet av sommaren för då e det ju snart vinter igen och det gillar ju inte jag..

Tyson i Bollnäs. Titus finns i bakgrunden!

Den här dagen började me en morgonpromenix tillsammans me Moa och vovvarna.. Det blev ett jävla pulsande pga all snö som kommit sen igår :( Nu får det väl ändå blir vår snart....
Efter promenix och frukost fick jag lov att ta mej i kragen och börja skriva på etiktentan. Tog en paus när det va  Mc Leods döttrar och sen var det bara att fortsätta me tentan. Har då hunnit en bit nu. Får fortsätta imorgon när jag kommit hem från högskolan. Den ska ju inte in förrän på onsdag så det e ju ganska lugnt än så länge.

Det har även hunnit bli en till promenix me Moa och vovvarna och sen mat. Min gamla granne Arja kikade förbi en snabbis me! Nu blir det tv och slappa resten av kvällen. Blir ju snart Miami ink :) Och sen e det ju faktiskt Beck så man får dreggla över Persbrandt :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0