Slut i rutan

Har varit i min etta och haft mina lektioner idag och det gick bra :) Fast en hel dag me ett gäng ungar får en att känna sig helt koma..haha.. Har bestämt mej för att jag ska fan i mej se Mötley crue i sommar :) kan ju inte missa dom när dom ska spela så nära mej :)*jippie hoppa och studsa*
Om cirka en timme blir det en promenix me Moa och hundarna. Vi har även bestämt oss för att vi ska ha en film och vinkväll så fort som möjligt..Fast först blir det att rocka till John Lindberg Trio me Dorran och dagen efter lär jag väl ligga inför döden som vanligt.. haha

Nä nu orkar jag inge mer.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: dorran

haha klart vi ska ligga för döden på söndagen...men skoj ska vi ha, hoppas Malin kan följa!

2009-02-17 @ 19:39:07
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja det lär ju bli så.. Pratade me Malin idag och hon sa att som det verkar nu me jobb så kan hon kanske följa me nästa helg :)

2009-02-19 @ 21:01:30
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0