Slödag

Blir det idag.. Forfarande feber och ont i halsen och jag har säkert inte förbättrat läget, eftersom jag fick lov att ta Felix me mej ner på stan och handla hem saker som fattades :( Men va FAN ska man göra då? Måste man så måste man ju.Moa och Topsy hängde me en bit på vägen, men fick lov att vända sen för Moa skulle till stallet.

Igår kollade jag på Patrik 1,5... Den var väl så där bara. Tyckte inte om att se två killar hångla me varann :( Då tittade jag bort! Fast den slutade ju bra iaf. Ingen film jag ser mer än en gång tror jag. Nu alldeles strax ska jag lägga mej under täcket i soffan och kolla på step brothers. Får hoppas att den e bra då.  Lägger in en bild på mina bebisar tillsammans.. Dom e ju så söta :)

Lyckades fånga bebisarna på bild när dom låg och myste tillsammans!!

Kanske kikar in och skriver mer senare. Orkar då inge mer just nu iaf! Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0