Lördagkväll!!

 Då var man här igen en vända då! Har väl inte gjort så väldans mycke idag.
Behövde handla hem lite att äta så jag passade på att ta me Felix på en  till  Ica Maxi.. Efteråt var han jättenöjd och slocknade på golvet och sov bra länge... Pratade me darlingen en vända innan jag och Felix gick till  Maxi. Vi ska väl prata i telefon så fort han har lagt sin son. Har även babblat me Åsa några gånger idag. Vi har en viss förmåga att kunna joddla några gånger/ dag om det finns tid till det. Hon har ju en hel hög me ungar hemma och jag brukar kunna sitta me näbben i nån kurslitteratur ganska mycke, men jag försöker låta bli under helgerna.. Kan inte plugga jämt heller. Nå jävla liv utanför böckerna e ett måste,annars skulle man bli tokig tror jag! Eller rättare sagt tokigare :-P. Har hunnit prata lite skit me Dorran på msn ikväll me, sen blev det ut me Felix igen.

Nu har jag faktiskt planer på att krypa under en filt i soffan och glo på tv, om det finns nå bra att se vill säga, för melodifestivalen får då vara för min del. En jävla massa dravel bara tycker jag. Gjorde misstaget att se det i lördags, men fick avsmak när Caroline Af Ugglas gick vidare me sin skitlåt *usch och blä*  Nope finns det inte nå bra på tv,får jag leta fram nån bränd film som jag inte hunnit se än!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0