Lördag

idag e det alla hjärtans dag,men det händer inte nå speciellt ändå, pga darlingens ex som inte hämtade sin son :( Hur man nu kan skita i att hämta sin son kommer att förbli en gåta för mej.. Hon är med andra ord ett riktigt idiot ex..
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* så nu har jag morrat klart över henne för den här gången!

Halv nio imorse var det nån blådåre som ringde på min dörr och där försvann ju ännu en sovmorgon för min del. Verkar va hopplöst att få sova länge nu för tiden. Vägrade gå upp direkt iaf utan låg och kramades lite me min goa Felix som e en riktig kelgris :)
Efter ett tag började han knorra och ville ut så det var bara att dra sig ur sängen då! Messade till Moa och frågade om hon och Topsy ville hänga me ut, men dom e ju så morgonpigga och hade varit ute redan vid åtta imorse. Får väl bli en senare promenix tillsammans me dom då.

Knäppte lite fina kort på promenixen och Felix lekte som vanligt i snön. Han älskar verkligen snön så det där me sådan matte sådan hund, stämmer inte i det här fallet för matte tycker inte alls om snön. Vill ha sommar istället, så man kan gå ner till Slussen och ta en go öl och sitta där och mysa!


På vägen ner mot Slussen...


Felix myser i snön!

Mattes tokiga snögubbe...

Nä nu e det dags för frukost för min del! Magen protesterar högljutt nu och Felix undrar va sjutton det e som låter..haha


Får väl se om jag skriver mer senare idag...

Kommentarer
Postat av: ella

va söt vovve=)

2009-02-17 @ 21:04:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack ska du ha :)Han e min goa bebis...

2009-02-19 @ 21:04:56
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0