Orolig

Dagen började me en promenix me Moa och vovvarna som har blivit av en liten vana nu.. Alltid skoj att ha nån att prata skit me under promenaderna ju :)
Åsa ringde och bubblade på en vända oxå innan hon skulle få huset fullt av ungar =barnkalas. Beundrar henne som orkar hålla igång me 5 ungar.. Jag tror att 2 räcker för min del. Det kan nog va nog me jobb det me har jag en känsla av.

Blev att titta på McLeods döttrar som det alltid e på söndagar.. Älskar den serien. En normal serie där ingen e besatt av djävulen och svävar över sängen som i våra bästa år eller där det finns konstiga släktförhållanden som i Glamour.. haha snacka om att vara såpafantast. För hur skulle jag annars kunna vet allt det där :-P

Får lov att sätta mej ner om en stund och gå igenom lite inför redovisningen imorgon. Har haft i uppgift att fråga skolan som jag har praktik på, om hur de behandlar de yrkesetiska principerna och svaren ska jag koppla till något som passar från litteraturen som vi har läst hittills under kursens gång. Etik e ju så jävla tråkigt. Som tur e så e den delen snart slut, men då börjar vi me skolutveckling som inte e ett dugg bättre ju :(  Jaja man får väl bita ihop så länge kursen pågår.. Sen e det ju bara 10 veckor C-uppsats som gäller innan allt e klart. Eller allt och allt, har ju den där förbannade mattetentan kvar, men jag tänker vila från den ett tag. E så allergisk mot matte så jag tror jag spyr:(
*blä*

Fick nyss reda på en sak som inte e rolig och det e att darlingens son ligger inne på sjukhus pga att hans hjärta har stannat en vända. Funderade ju över varför han inte hörde av sig igår på kvällen, men nu fattar jag varför han inte gjorde det. Han hade fullt upp me att vara orolig för sin son stackarn.
Dom håller på att ta en massa prover nu för att se vad det e för fel  på honom. Den lilla pojken har det inte lätt just nu. Håller tummarna på att det ordnar sig och att han blir helt frisk igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0