Hängig

har jag varit hela dagen :( Lite piggare nu, men inte e det mycke heller. Har tagit det lugnt hela dagen och bränt ut lite saker från min burk.. Bestämde mej nämligen för att formatera om burkjäveln idag, för den var så seg och jävlig.. Nu e den pigg och kry igen :) E så glad att man har lärt sig att fixa datorn själv och inte behöva va beroende av att nån seg karljävel ska komma och göra det åt en.. Och killar brukar ju inte ha särskilt bråttom när det inte gäller dom själva.. Därför gav jag mej sjutton på att jag skulle lära mej att göra det själv..

Min seghet har nog smittat av sig på Felix för han har legat och sovit mest hela tiden idag.. Sådan matte sådan hund *L*

Pratade me Malin idag och som det verkar så kan hon nog hänga me ut nästa helg och rocka till John Lindberg.. Va skoj :) Och sen håller jag på att övertala Moa att hon ska me oxå. Så hon får ut och rocka till riktig musik..hehe..

Ska även bearbeta Malin och Monne som bara sitter och häckar i Mora.. Dom kan ta och komma hit och rocka lite dom me.. Det e på tiden nu och lönen har ju kommit då me, så det e bara att köra på då ju...Jaja det visar sig hur det blir me dom..

Nä nu måste jag fortsätta me min burk här och lägga in både det ena och det tredje..

Bye bye



Kommentarer
Postat av: dorran

vad skoj om malin kan hänga me..!!ska försöka sluta lite tidigare på lördag så vi kan komma i väg i tid..

2009-02-20 @ 11:21:57
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja det tycker jag me ju :)Oki ja det låter bra det bruden :)

2009-02-20 @ 21:01:16
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0