Full rulle idag!!!!

Idag har jag varit på seminarium på högskolan och redovisningen gick bra.. Var inte så blodigt som jag trodde det skulle va :)Hade sån tur att jag fick skjuts upp till högskolan. Sofie var nämligen så snäll att hon hämtade upp mej på vägen dit..Fick även skjuts hem och det var ju tur eftersom jag skulle börja tvätta klockan ett.. 

Nu tillbringar jag tiden me att springa fram och tillbaka till tvättstugan som en skottspole. Drygt men ett måste när man inte har nå rent att sätta på sig :(


När jag e klar me tvätten så ska jag förbereda morgondagens lektion, så jag vet vad jag ska säga till mina gulliga elever..Måste även fixa lite käk för jag börjar bli hungrig och måste ju ha en matlåda tills imorgon me ju. Blir nog kyckling. E sugen på det.


Kvällspromenad me Moa och vovvarna blir det me.

Nu hinner jag inte me att skriva nå mer här för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0