Fredag!

Idag har jag tvättat mellan 11-13 och sen bar det av till bolaget och köpa öl inför morgondagens äventyr me Dorran och förhoppningsvis Malin..
Brudarna från Mora som jag frågade kunde ju så klart inte:( Monne hade vasaloppsbesök och Malin skulle jobba natt... Dålig tajming av dom tycker jag :-P Moa kan inte heller, men det e inget jag kan skriva om här.. Hon har lovat att ta Felix över natten iaf, så Felix ska faktiskt sova över hos sin stora kärlek Topsy.. Han kommer nig bli överlycklig över det min goa bebis..Här kommer en bild på bebisarna :)Så fina tillsammans!!

Har tagit mej 3 öl här och jag har nog fan blivit väldigt lättpåverkad..Har nog fan ballat ur på sista tiden för jag känner av dom..haha.. Jaja det där tränar vi bort till våren då det brukar bli mer festande .)
Nu snart ska jag ta och ut me Felix och sen ska jag nog krypa under täcket så jag e pigg imorgon när vi ska hålla igång!!
Ses imorgon Dorran och Jenny!


Kommentarer
Postat av: ella

ha så skoj me dorran & jenny=)(vän till dom)söta hundar=)

2009-02-28 @ 10:57:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: marlene

nu har jag hittat din blogg oxå=) kram

2009-03-03 @ 09:51:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Ullis

Japp vi hade skoj som fan! Så roligt att jag glömde jackan på krogen och fick hem den först igår :-P



Kul att du hittat mej me Marlene :)Kram på dej

2009-03-03 @ 18:50:56
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0