!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

glitter text
Nu e jag här igen och trött som fan e man efter att ha varit ytterligare en dag me alla goa eleverna.. Har varit ute på en lång promenix me Moa och vovvarna ikväll och under tiden träffade vi en till vovve som heter Frida och dom lekte så bra tillsammans..Vi var ute i över en och en halvtimme och det var så skoj :) Innan vi gick ut så mailade jag en massa tokmail till Moa för hon ville ha det.. Klart man ställer upp för man har ju sparat alla tokmailen som man fått genom åren :) Så imorgon har hon mycke att göra på jobbet när hon ska kolla igenom 21 mail..hehe..Dom flesta e inte rumsrena..
Idag har jag även suttit och pratat me min handledare om mina lektioner som jag hade igår och hon var jättenöjd me mej och gav mej några smarta tips som jag kan tänka på vid mina andra lektioner. Var så skoj att höra när hon sa så :) *stolt*Känner mej mycke säkrare i min lärarroll me henne som handledare, så nu e det riktigt skoj me praktiken+ att eleverna e underbara..
Nu sitter jag och pratar me Annika i telefon.. E ju tjej och kan göra flera saker samtidigt :-P
Orkar inte skriva nå mer nu för jag känner mej helt koma i skallen..haha.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: jenny

ja man är ju född bläckfisk haha! Ha en trevlig helg! Kram

2009-02-19 @ 17:22:06
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0