Trivs

bra som fan på jobbet.. Härliga ungar och jättetrevliga jobbarkompisar. Känner mej verkigen välkommen där =) Det har varit mycke intryck dom här dagarna och jag har varit helt slut på kvällarna.. Fast jag vänjer väl mej. Har då lärt mej att jag måste gå upp två timmar innan jag börjar jobba för att hinna till jobbet i tid. Lite drygt när jag ska öppna förskolan vid sju för då måste jag ju upp vid fem. Var helt knäckt igår efter jobbet och låg i koma hela kvällen för jag började nämligen sju igår morse..

Nu har man fått regelbundna mattider me och det kanske gör att det  försvinner några kilon snart + att det blir väldigt mycke spring efter ungarna me. Sen ska jag ju även komma igång me spinningen igen och då rinnner kanske ytterligare några kilon av!

Idag när vi satt och åt mellis så sa tjejen som satt bredvid mej efter att ha studerat min teatermasktatuering " man får inte skratta åt någon som är ledsen" Hon såg så go ut när hon sa det och hon var jätteallvarlig. Jag svarade henne att det har du alldeles rätt i!! Ungar e ju så underbara alltså :) Känner att jag har hamnat alldeles rätt. Det e förskolan som passar för min del!

Nä nu ska jag vila lite i soffan.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0