Satan i gatan

va trött jag e, men det har me en viss persons kompis att göra.. Man kan ju undra hur i helvete det e ställt när idioten kommer och hälsar på halv fyra på morgonen en vanlig vardag??? Speciellt eftersom han vet att jag ska upp och jobba.. Fanskapet vet ju inte hur man viskar heller.. Fick säga åt honom flera gånger och ändå skärpte han sig inte
:( Men jag fick min hämnd och det var imorse.. Ni ska inte tro att jag smög fram då heller.. Varför ska jag göra det när fanskapet inte respekterar att jag måste få sova för att orka upp och jobba??Jag stimmade utav helvete och när jag gick så drämde jag igen dörren så det skallrade..hehe hämnden e ljuv minsann :-P


Har varit och köpt tågbiljett till Falun på fredag kväll efter att jag har stängt förskolan.. Måste dit och betala räkningarna och hämta boots och skinnväst inför moonshinekvällen på lördag då jag ska rocka till Crazy cavan och Trouble boys :) Ska även försöka få iväg mina saker hem till Mia lite då och då så jag slipper ta allt på en gång för det blir tungt det kan jag lova!

Har pratat me Malin ikväll och muntrat upp henne lite eftersom hennes goa vovve Bellman e på Falu djursjukhus just nu för sin mage.. Hoppas verkligen att det ordnar sig.. Stackarn har verkligen otur me sina vovvar,, Eddie dog ju vid fem års ålder bara och nu e Bellman sjuk. Klart allt me Eddie dyker upp i tankarna.. Du ska veta att jag tänker på dej Malin och du kan alltid ringa mej om du behöver prata.. Kram på dej

Nä nu blir det tv och sen sängen och så får man hoppas att idioten håller sig borta inatt annars får han spö för då kommer mitt jävla humör fram igen!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0