Röj!!!

Igår var det planeringsdag på jobbet.. Vi gick igenom viktiga saker för den här terminen.. Dagen gick fort och vid fyra så åkte jag till Farsta och letade reda på bolaget vilket inte var svårt.. Vara bara att gå emot strömmen av bolagspåsar ju och sen var jag framme :) Köpte några öl och nån smirnoff ice och sen gick jag runt och kollade i affärer medan jag väntade på att det skulle bli dags att åka tillbaka till jobbet igen och äta och dricka me jobbarkompisarna. Vi hade jätteroligt men dom avslutade ju festen så tidigt och när jag väl börjat dricka så vill ju inte jag hem tidigt..Jag for hem en snabbis och bytte kläder och pratade me Annika i telefon som försökte övertyga mej att jag skulle stanna hemma, men jag gick ut ändå och det ångrar jag inte för det blev en rolig kväll :)..Tog tunnelbanan till Rådmansgatan och sen var det Anchor som gällde! Lätt att hitta dit och det var ett band som hette Greed som spelade.. Faktiskt riktigt bra :) Pratade me mycke roligt folk.. Träffade två snygga italienska hårdrockare som var skittrevliga.. Det var lite Vains of Jenna stuk på dom!! Det kommer nog bli mitt favoritställe det där!!!!

Nu vet jag då helt klart att det inte finns några känslor kvar för en viss person, men en bra kompis det e han!Kanske ska börja göra mig iordning nu och se när man ska dra in till stan och kolla på cruising!!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0