Nöjd!!

Har äntligen fått tag i boende som e närmare mitt jobb + att det börjar bli ohållbart att bo här..Om våran vänskap ska hålla så ska vi definitivt inte bo under samma tak. Sen vet jag inte om jag riktigt kan lita på honom heller. Nu ska jag bo hos Mia i Hagsätra och jag får eget rum som jag kan möblera som jag vill och jag får sova i min egen säng igen =) Kommer ha mycke närmare till mitt jobb så jag slipper gå upp så jävla tidigt och sen så har hon hundar och en katt.. Jag har ju sån jävla hundabstinens just nu sen Felix gick bort..

Ska bli skönt att slippa bo i Tensta och risken att bli jagad av fler ali babas!!Blev nämligen jagad inatt och det var inte skoj kan jag lova. Brukar inte bli rädd i första taget men inatt var jag det..
Tack Annika för att du ordnade nytt hem åt mej :) Du är en räddande ängell!!
Nu ska jag kolla klart på filmen,
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0