Mycket nu!!

Idag har det varit en dag me mycke nya intryck.. Gick upp 06.15 för att hinna till jobbet i tid för att skriva anställningsavtalet. När vi hade skrivit det så åkte vi bort till förskolan och jag fick börja jobba.. Som tur va så var det inte så många barn så det blev inte svårt att lära sig namnen.. Fast nu e det ju inte bara barnens namn som gäller utan jag måste ju lära mej namnen på all personal me.. Så har vi ju larmkod+portkod me.. Som jag skrev e det mycke och nu sitter jag här nyduschad och ska kolla på Lipstick jungle och sen blir det nog sängen eftersom jag måste upp 05.20 för att hinna till jobbet så jag får lära mej hur allt funkar när jag ska öppna förskolan alldeles själv.. Nu orkar jag inte skriva nå mer.. Helt slut i rutan!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0