Mycke nu...

Japp så mycke att jag varken haft tid eller lust att anstränga mej att skriva nåt i bloggen..Lägenheten på Kungsholmen struntar jag i... Tog ju sån tid att få svar från föreningen och dom kunde ju bara hyra ut den till sista januari så jag bor hos en viss person som det var bestämt från början..Situationen me hans syrra e annorlunda nu så jag kan bo där som tur e =)

Helgen som var blev det fest både fredag och lördag tillsammans me min gamla granne Arja.. Kul som fan hade vi =)Började känna av tandvärk i söndags och igår fick jag vackert bita i det sura äpplet och ringa till tandläkaren trots min tandläkarskräck.. Det visade sig att jag har bitit sönder två tänder och han tog den som var värst igår.. Fan jag var alldeles svettig efter den vändan kan jag lova..Sköterskan fick lov att påminna mej om att andas för det e ganska lätt att glömma det i en sån där jävla situation =( Nu återstår bara en som måste bort men det fixar jag nere i Sthlm om nån månad för den känner jag inte av..

Igår kväll pratade jag me Annika som sa att jag KANSKE kan få hyra en tvåa i Haningen nån gång framöver här.. Visar väl sig hur det blir, men man kan ju alltid hoppas... Hade varit skönt att få bo själv faktiskt..För då kan mina goa kompisar komma och hälsa på mej där nere =)

I måndags flyttade Elvis hem till Malin och Daniel och det verkar som han trivs där borta =) Han känner ju igen Malin sen många år tbx så jag visste att det inte skulle bli några problem!!Lite tomt att vara helt utan djur bara när man e så van vid att ha djur vid sin sida varje dag annars.. Får väl lov att vänja mej!!

Idag har jag gått igenom min stora skosamling och bestämt mej för vilka som ska magasineras och vilka som ska me hem till en viss person..Fast skulle jag ångra mej så kan jag ju bara åka till Solna och hämta dom skorna som jag saknar.. Får ju passerkort så jag kan ta mej in till mina saker om jag behöver något. Malin var hit en vända och lånade en väska som hon behövde ha me sig till Italien.. Hon ska ut och kryssa me nån båt tillsammans me Daniel och hans familj..

Nu ska jag ta och lägga mej i soffan en vända och kolla på tv..

Slänger in en bild på Felix och Tyson i min gamla lägenhet i Mora precis innan jag skulle flytta hit till Falun..Där var dom inte så gamla..Tyson var väl runt ett halvår kan jag tro..


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0