Inge pigg alls

idag :( Ont i skallen och halsen.. Får ta lite mediciner så jag orkar jobba hela veckan för inte fan ska jag va hemma från jobbet heller.. Har nog aldrig trivts så bra på ett jobb förr som jag gör nu.. Jobbarkompisarna e jättebra och barnen e underbara.. Imorgon kommer det 4 nya barn som jag ska lära mej namnen på och nästa vecka kommer det ytterligare några barn. När alla har kommit så har vi 19 barn allt som allt och då blir det nog röj dagarna i ända.. Imorgon börjar jag 9 och stänger förskolan 17.45. Så har jag en så snäll jobbarkompis som har tagit min 7 tur på schemat så jag slipper gå upp 5 på morgonen för att hinna till jobbet!! Ingen blev gladare än jag när jag hörde det :) Tack så mycke Inger om du läser det här!! Nu fattas bara eget boende så blir allt perfekt för då kan ju mina kompisar komma och hälsa på mej och vi kan göra Sthlm osäkert!

Igår var jag in till stan och kollade på cruisingen. Träffade några Moonshineraggare som tyckte att jag skulle hänga me dom men jag var så trött att jag åkte hem istället. Den 29 augusti ska jag till deras lokal iaf för då spelar Crazy cavan och Trouble boys.. Bara bra band ju :)

Nä nu ska jag ta och kolla på tv och sen blir det sängen. 

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0