Imorgon

drar jag till Sthlm och på måndag ska det äntligen skrivas anställningspapper på jobbet och träffa flera av mina jobbarkompisar än hon som jag redan har träffat.. Lite nervös e det måste jag säga... Ska även hitta till Solna och betala förrådet så jag kan magasinera mina saker..

Igår tvättade jag för fullt och idag har jag packat ner en massa kläder i resväskan som mina föräldrar tog hit.. Får nog lov att styrketräna lite idag om jag ska orka lyfta upp den på tågen..haha..Nu ska jag då ha kläder så jag klarar mej tills resten kommer ner i slutet av augusti. Igår hittade jag ett helt gäng me byxor nere i förrådet.. Tyckte väl att det kändes lite konstigt när jag flyttat hit.. Kände mej lite väl byxlös och inte undra på det när dom hade gömt sig i förrådet dom jävlarna.. Mina godingar skinnbyxorna fanns där nere me.. Hårdrocksklubbar here i come..hihi..

Har messat lite fram och tbx me mina goa vän Calle idag och han ska höra sig för me en tjej han känner där nere, om hon fortfarande har sin lägenhet kvar där nere och om hon fortfarande hyr ut den.. Hoppas att han får napp. Fick även tips av Dorran om en lägenhetsannons som hon sett i tidningen och jag ringde på den..(Tack för det tipset Dorran =) ) Tyvärr var det ju fler än jag som hade ringt, men hon sparade mitt nummer och skulle höra av sig om dom andra inte dög..Sån tur lär jag väl knappast ha men man har då ringt iaf och försökt göra nåt åt situationen. Så får vi väl se om det blir nåt me lägenheten i Haninge..

Blir nog inte skoj att sitta på tåget imorgon.. Iaf inte me den jävla mensvärken som bråkar me mej idag :( Känns som nån sticker in en massa knivar i magen och vrider om.. Not nice at all :(

Nä nu ska jag göra nå mer nytta här och imorgon så får stockholmarna akta sig för here i come ;)

Den där killen gör det rätta.. Pissar på LIF :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0