Förkyld

e man så det smäller om det, men  jag jobbade ändå för jag hade absolut ingen lust att vara ifrån mitt jobb!! Lite jobbigt var det, men samtidigt skoj för en ny liten kille såg hela tiden till att hålla sig i närheten av mej och smög in sin hand i min... Jag fick lura honom att leka med sina kompisar. Han var en försiktig kille, men så jävla go. Ska bli kul att se om det e lite mer go i honom imorgon. 

Stängde förskolan själv idag. Hoppas att jag kom ihåg att kolla så att alla fönster var stängda.. Det känns som man har så jävla mycke ansvar de dagar man stänger.. När jag väl kom hem från jobbet, landade jag i  soffan en stund innan det var dags att hoppa in i duschen.. Lite mys har det även hunnit bli ;) Har pratat lite me Malin på msn ikväll en vända. Längtar tills jag får en egen lägenhet så vi kan ut och rocka hon och jag.. Blir nog en hel del besök från både den ena och den andra den dagen jag har eget boende =)Eller hur Annika och Dorran???

Har fått tips om en annan hårdrockspub som heter Kellys där inträdet e gratis och ölen kostar 19 spänn.. Kan ju inte bli bättre. Fast det e tydligen inte nåt liveband som spelar där som på Anchor, men det e säkert skoj ändå! Måste ju testa iaf!

Nä nu  blir det tv och sen sova..
Bye

Kommentarer
Postat av: dorran

jajjemän=)!!!!

2009-08-18 @ 09:38:12
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0