Trött

efter att Felix hade en riktigt anfalls natt natten som var :( Sov nog kanske bara en eller två timmar på hela natten..Vid halv nio kom det två killar och skulle fixa me badrummet.. Spackla och dona och jag kände mej helt knäckt.. Har ju inte kunnat vila nå under dagen heller eftersom dom har sprungit här titt som tätt.. Min goa Felix har varit som en zombie han me.. Fick ju lov att ge honom en extra dos så han har varit full här och inge rolig alls att ut och gå me.. Första vändan vi var ut idag så stannade jag till vid några av blåställen som satt och solade och ville klappa min goa vovve.. Då lägger sig Felix ner och det tog fan en hel kvart innan jag fick upp honom igen och då fick jag verkligen dra hem honom..
 
Felix har varit orolig hela dagen så jag har fått lov att släpa me honom varje gång jag skulle till tvättstugan ikväll me.. Gullungen vägrade vara själv! Han får panik om jag lämnar honom utom synhåll när han har haft sina anfall!!
Satan va mycke tvätt jag hade då.. Kändes som den vägde flera ton, men nu e allt rent iaf och jag har rena underkläder tills jag ska iväg till Sthlm på måndag..Har fått en bra vägbeskrivning av dom som ska träffa mej i Hässelby och även ett telefonnummer så jag kan få tag i dom om jag villar bort mej ändå..haha..

Nä nu ska jag ta och gå ut me vovven och sen krypa under täcket och sova! Förhoppningsvis får man sova inatt!

Slänger in ett kort på Felix och min goa brorson Elias


Och även ett till på fasters lilla pussgurka!! Saknar den ungen så mycke.. Måste nog till Mora och pussa på honom snart!!


 och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fyyy fan va drygt! Men veterinären säger att det är drygare för oss som ser på än det är för djuret i fråga! Hur många anfall hade han sammanlagt? Hoppas att ni sover gott nu....älskar dig Ullis! (o Felix me)..puss på er

2009-05-01 @ 03:35:49
Postat av: Ullis

Va go du e Annika!! Jag vet inte riktigt hur många anfall det blev.. Tappade räkningen men antagligen runt 7-8 om inte fler.. Jag sov jättegott inatt och Felix me!! Vi älskar dej me gumman!Kram

2009-05-01 @ 09:20:49
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0