Sovmorgon

 Har inte alls varit uppe länge idag.. Jag och Felix tog oss en rejäl sovmorgon för jag somnade så sent inatt.. När jag väl kom i säng så började jag ju läsa isfolket och då e det ju hopplöst att ens tänka på att lägga ifrån sig boken.. Fick lov att tvinga mej till det till sist.. Vi vaknade vid halv elva idag och så har vi varit ute på Felix morgon kuckvända. Nu sitter jag och laddar för jag måste ner på stan och fixa en sak och sen blir det att torka av golven här.. Dammsög igår, men hade inge rengöringsmedel hemma så jag måste köpa det nere på stan me. Kan inte fatta hur mycke skit Felix drar in nu när det blivit vår.. Får ju för sjutton städa jämt känns det som. Nä nu ska jag slänga i mej en macka och sen dra iväg ner på stan.. Önskar att jag hade en cykelpump som funkar för då hade jag ju kunnat ta en cykeltur ner, men det skiter ju sig så jag får ta mp3 spelaren och gå istället men det kan ju vara lika skönt det i vårvädret, men det går inte lika snabbt som me cykel :(
Skriver nog lite mer senare när det hunnit hända något som man kan skriva om!

Jaha då var man här igen då!! Nu har man fixat det jag skulle nere på stan och det har även blivit en skön promenix me Felix i det fina vårvädret. Nu sitter jag och tar mej en och annan öl och e mätt som fan efter att ha ätit tacos..Har pratat me Johnny i telefon.. Som vanligt blir det bara en massa toksnack när vi sätter igång:) han e en jävla go vän den mannen.. Kommer alltid finnas i mitt liv! Ska väl festa me honom på Summer meet i år me, men då ska vi bo i hans van på självaste området så vi slipper tänka på nån chaffis dit och hem.. Kan va skönt att va på plats hela tiden.. Drygt att inte ha nån dusch bara, men men man får väl hoppa i nån sjö och bada lite då och då! Nä nu blir det nog soffan och nån film här..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0