Söndag

är det idag och idag borde jag verkligen dyka ner me näbben i böckerna.. Alltså vara en pluggi några timmar.. Igår skrev jag då klart mitt personliga brev till mitt CV med lite tips och råd från både Bettan och Annika..Tack för hjälpen brudar :) Så har jag mailat min gamla handledare på Kvarnbergsskolan och frågat om han kan vara en av mina referenser i mitt CV.. På tisdag ska jag kontakta min gamla chef på hemtjänsten och säga åt henne att jag sätter upp henne som referens så hon vet om att folk kanske börjar ringa och fråga om mej! Sen e det väl bara att sätta igång att skicka iväg ansökningar till olika jobb i Sthlm..

Det blev ingen Låt den rätte komma in igår för min del.. Får väl se om jag ska se den ikväll istället då.. Har ju varit på väg så många gånger, men kommer aldrig så långt verkar det som.. Håller på att messa med någon för tillfället.. Igår blev det både msn, messa och prata me honom..

Mitt ex ringde idag och gjorde mej besviken.. Han hade blivit tagen för rattfylla igen och förlorat kortet.. Trots att han lovat mej så många gånger att han inte skulle fyllköra igen..*morr på dej*

Nu blir det inge mer skrivet för denna gång.. Kanske blir lite mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0