Oväntat besök!!

Japp det fick jag verkligen.. Vid halv tio (tror jag) ringde det på dörren och utanför stod Annika och Alex.. Snacka om att hakan ramlade ner på golvet en vända..Hade väl inte en tanke på att dom skulle dyka upp heller! Dom fick följa me ut på morgonvändan me Felix och sen fixade jag till mej och efter det stack vi ner på stan en vända.. Det tog ett tag innan vi kom på vart vi skulle äta och vi gick runt lite och det blev bara tok.. En massa ali baba snack hann vi väl me oxå..haha.. Vi kom fram till att vi skulle äta på kinarestaurang iaf och nog blev man mätt allt.. Satan va gott det va.. :)


Sen när jag kom hem igen hade jag äntligen fått mail om vilka datum som passade dom i Hässelby så nu ska jag få tag i hon som vill träffa mej på Kungsholmen.. Får ta henne på förmiddan då eftersom jag ska träffa dom i Hässelby på eftermiddan.. Hörde av mej till en viss person och frågade om jag fick sova hos honom på måndag natt och det gick bra..Känns skönt att vara i Stockholm på tisdag och inte behöva åka härifrån hur tidigt som helst och va död under intervjuerna!Vill ju göra ett bra intryck för sjutton!! Nu måste jag sätta mej ner och boka lite tider för intervjuerna som vi ska göra till C-uppsatsen.. Fick förresten mail från våran handledare att det vi hade skrivit va bra innehållsmässigt och det vara bra lite som skulle ändras med språket.. Va glad man blir :)

Kom på att jag måste fixa hundvakt me så jag kan ta mej iväg.. jaja nu har jag inte tid och sitta me bloggen nå mer för tillfället... Stressa stressa stressa!!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0