Nu är det

slut på dåliga hårdagar för ett tag framöver :)Har faktiskt klippt mej idag och det vill jag lova att det behövdes.. Fy satan vilket tjockt hår jag har :( Låg ju hur mycke hår som helst på golvet när hon var klar me mej och nu känns det inte som jag har nån mössa på skållan längre :)

Har faktiskt fått lite pluggning gjort idag oxå :) Och förhoppningsvis har det löst sig me hundvakt me under helgen.. Får besked lite senare.. Blir det positivt svar så kommer Moa ha min älskling på fredag natt och sen tar Ann-sophie över på lördag fm tills jag kommer hem på söndag kväll! Åhh vad jag hoppas att det löser sig nu*hålla tummarna hårt*

Nu ska jag ta och kolla lite på Greys anatomi och sen blir det Fråga Olle..


Måste ju göra ett tillägg nu att hundvaktsproblemet e löst och jag kan åka alldeles själv och hälsa på någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0